Média

oddělovač

Aktuality
Tiskové zprávy

oddělovač
02. 11. 2017

Řidičům začala povinnost přezout na zimní pneumatiky

31. 10. 2017

Dětské zádržné systémy

24. 10. 2017

Pasivní bezpečnost

17. 10. 2017

Přehled všech dopravních značek upravujících limity nejvyšších povolených rychlostí

09. 10. 2017

Spěchání se nevyplácí, protože rychlost může zabíjet

Sociální sítě

oddělovač
Úvodní stránka / Média / Aktuality / „Máme se rádi aneb mysli jinak"

„Máme se rádi aneb mysli jinak"

29. 04. 2016

Stres, shon, nedostatek času, to vše nás v dnešní uspěchané době vede k tomu, že se snažíme ušetřit každou sekundu, každou vteřinu. Nedíváme se okolo sebe, spěcháme a zapomínáme na to, že na silnicích, ale nejen na nich, nejsme sami. Každodenní stres se promítá do sobeckého a bezohledného chování vůči sobě i ostatním. A tak BESIP v „Květnu - Měsíci lásky“ v kampani nazvané „Máme se rádi, aneb mysli jinak!“ všechny, co se pohybují po našich silnicích, chodnících i cyklostezkách, vyzývá:

                       

„Život máš jen jeden – zůstaň člověkem!!!“

„Pořád slyšíme, kolik lidí umírá, jak se k sobě chováme agresivně a bezohledně. Tím nemyslím jen případy, jako byly kausy Trpišovský nebo Lacina, ale každodenní verbální útoky i vulgární gesta. Přitom vše začíná u vzájemné ohleduplnosti a vstřícnosti. Chceme proto chodce, řidiče, cyklisty, prostě všechny, co se na silnicích potkávají, vyzvat, aby se zastavili, zamysleli a chovali se vzájemně ohleduplně,“ vysvětluje Martin Farář, šéf BESIP.

Prostřednictvím médií a sociálních sítí bude BESIP šířit tuto výzvu po celý měsíc. K výzvě se připojili i nejposlouchanější rádio pro mladé Evropa 2 a nejčetnější motoristický časopis u nás Svět motorů. BESIP se po celý měsíc zaměří na chování řidičů mezi sebou, a to nejen řidičů osobních aut, ale autobusů a kamionů, chodců, cyklistů. Na sociálních sítích tuto výzvu v průběhu měsíce doprovodí videa z každodenního provozu nebo „Nejtyho kresby“. „Chceme upozornit na takové základy slušného chování, bez ohledu na to, co nařizuje zákon, jako je například používání blinkrů, protože to je vlastně jediný způsob, jak ostatním dát najevo, co se chystáme udělat. Ale zaměříme se i na chování řidičů malých a velkých aut, nejen řidičů vůči chodců, ale i naopak chodců vůči řidičům, a tak dále.“

Součástí výzvy budou každodenní soutěže o atraktivní ceny v podobě voucheru na „Kurs bezpečné jízdy, svezení v terénním autě a jednodenní pobyt pro dvě osoby“ ve vysílání rádia Evropa 2. BESIP s výzvou navštíví prostřednictvím „BESIP Car“ v barvách kampaně 14 měst po celé České republice:

1.5.      Pardubice
2.5.      Jihlava
3.5.      Beroun
4.5.      Plzeň
5.5.      Tábor
6.5.      Příbram
7.5.      Karlovy Vary
8.5.      Chomutov
9.5.      Mladá Boleslav
10.5.    Brno
11.5.    Liberec
12.5.    Kladno
13.5.    Benešov
14.5.    Kutná Hora

detail